Monday, December 24, 2012

Engagement Day :-)

Alhamdulillah..

1 fasa dah selesai iaitu bertunang,lepas ni tnggu for next fasa la..perkahwinan..xsabar..!!!hahaa..dulunya aku la yg paling nk melambatkan kawin,tp lepas dh bertunang ni,serius rasa xsabar plak nk kawin..hehee..tp banyak benda kena pikir jgk,memandangkan aku ni belajar pn xhabis lgi,so kena hold dulu..:-( perancangan yg dh dirancang selama beberapa bulan akhirnya dh selesai..mmg neves bila hari dh semakin dekat dan time nk sarung cincin tu..sumpah neves gila..!!!terketar2 kot tngan aku..hahahaa..xtaw la bakal mak mentua aku perasan ke x..hehee..bila dh selesai yg ni rasa lega sikit,pasni kena prepare utk nikah plak..neves lagi..hahahaa..xpe,take time..!!!hehehe..pihak lelaki mintak tangguh 1 tahun..tapi lepas berbincang dengan encik "tunang" dia ckp nk bulan 11..so,aku ok je kot..mybe time tu cuti before aku pegi internship..hehee..banyak la masa sikit..:-) so,marilah kita saksikan rakaman2 dari camera hp seha yg tidak seberapa ini..sebb aku mmg xda hire photographer pn,sebb kazen2 aku masing2 ada DLSR kanzzz..tp tula,nk tnggu gmbr dorg ni lambat la sikit,so gmbr ini je yg ada..boleh la kot..hehee..


ni la hasil mini pelamin aku dari kak liana..aku suka..!!!*yg sebenar lgi cantik..hehee



hantaran ni semua aku deocrate sendiri..hehehehe..




bakal mak mentuo den sarung cincin..hehee *neves gila2 masa ni..rasa mcm artis pn ada,sebb ramai gila2 dok amik gambar aku..hahahaa



cium jgn xcium..hahahaa



peluk jgn xpeluk..hahaaa..tp paling kelakar gmbr ni,sebb nmpk mcm aku pksa bakal mak mentua aku cium aku..hahaha



oh..my mom..!!!love u..mmuuaahh..



ni my older sister..hehee..dia yg banyak mambantu bab mendekorasi..:-)



my very bestfriend..seha,ekin,fizah,elli and eila..susah senang aku,dorg selalu ada..:'-)



mereka with "tunang"..kihkihkih..



heeee..suke2..dpt 2 cincin..hehee..*mata agak stim sikit,sebb bulu mata berat..kihkih..



buat2 belek bunga,padahal nk tunjuk cincin..heeeeee



tayang cincin lagi..hahaaa..



tayang baju..hehehee(designer nawy aris)



ni mengedik namanya..hahaa



tayang cincin lagi sebb xpenah dapat cincin..so,agak cewi..!!hehehe



pic aku paling suka..hehehee..*edit sendiri..huhuhu


Sekian saja review pasal majlis pertunangan aku..yg penting,sedara-mara aku sangat membantu..mereka sangat rajin..!!TQ anda..love korang semua..:-)) 

Doakan saya dan dan tunang cepat ke jinjang pelamin dan sampai ke syurga juga..amin2..:-)

Assalamualaikum..:-)












3 comments:

  1. salam. nk tnye veil 2 wat sendri ke? boleh sewa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..yup sy tempah..:-)boleh nk sewa..ini phone no sy 012-5992311,nti apa2 text sy..TQ..:-)

      Delete
  2. salam, suka tgk baju u. berapa u tempah? kain sendiri kan?

    ReplyDelete